20 مورد از بهترین تم های VS Code

20 مورد از بهترین تم های VS Code

"ویژوال استودیو کد یا Visual Studio Code یا VS Code یک نرم افزار ویرایشگر کد است که در این مقاله شما را با این تم ها این نرم افزار بیشتر آشنا خواهیم کرد."

از حدود چند سال اخیر شاهد این هستیم که مایکروسافت پشتیبانی خود از مک و ios را بسیار بالا برده است. بنابراین این ذهنیت که مایکروسافت تنها بر روی ویندوز و نرم‌افزارهای مربوط به آن فعالیت دارد، بیشتر و بیشتر در ذهن عموم مردم کمرنگ می‌شود. در واقع به جرات می‌توان گفت که ویژوال استودیو کد محصول امیدوار کننده‌ی دیگری از رقیب اپل است.

وی اس کد از زبان‌های بیشماری پشتیبانی می‌کند. واقعیت این است که نیازی به مقایسه Code با محصولی مانند Xcode نیست. زیرا این دو محصول، پاسخگوی نیازهای کاملا متفاوتی هستند.

اگر به دنبال یک ویرایشگر متن پیشرفته هستید، ویژوال استودیو کد در این زمینه یک رقیب واقعی برای محصولاتی مانند Sublime و Atom است. مانند دیگر تلاش‌هایی که مایکروسافت در حیطۀ macOS انجام داده است، دیدن این چنین نرم افزاری در صفحه خانگی پلتفرم اپل کمی شاید عجیب و غریب به نظر برسد.

وی اس کد برای سیستم عامل مک از یک تم تیره‌تر نسبت به نسخه ویندوزی آن استفاده می‌کند و در کل تفاوت‌های عمده‌ای با آن دارد. این محصول برای اسکریپت‌های خودکار ساده، بسیار مناسب است. اما ویژگی بارزی که Code دارد و باعث درخشش هرچه بیشتر او شده است، پشتیبانی از افزونه‌ها است.

اگر به دنبال یک تم جدید برای تغییر ویرایشگر کد خود در سال جدید هستید ، این پست به شما کمک میکند! انواع تم های شیک را با پالت های رنگی منحصر به فرد در این قسمت بررسی کنید تا ببینید چه چیزی برای شما بهتر است.

بیشتر بدانید : 15 پلاگین برتر vscode

 

1. Radical

2. Gruvbox Material

3. Merko

 

4. Tokyo Night

5. Remedy

6. Minimal

7. Aurora X

8. Atlantic Night

9. Glass UI

10. A Touch of Lilac

11. FireFly Pro

12. ReUI

13. Slime

14. Signed Dark Pro

15. Ariake Dark

16. Snazzy Light

17. Spacegray

18. Celestial

19. Blueberry Dark

20. Bear

 

 

آرین

آرین هستم عاشق تولید محتوا

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید