5 دلیل برای یادگیری Flutter

5 دلیل برای یادگیری Flutter

"فلاتر به دلیل انعطاف پذیری بالا و سهولت یادگیری در ساخت اپلیکیشن های موبایل، روز به روز در حال محبوب تر شدن است. مهم نیست که توسعه دهنده حرفه ای باشید یا تازه کار، یادگیری فلاتر را میتوانید به صورت خودآموز و با ویدیوهای در سطح اینترنت جلو ببرید."

در عصر امروز ، استفاده از تلفن های هوشمند و همچنین استفاده از برنامه های تلفن همراه و وب سایت ها به طور چشمگیری افزایش یافته است. در همین حال ، با توجه به چشم اندازهای آینده شغلی ، یادگیری توسعه وب و توسعه برنامه های تلفن همراه به شدت برای همه افراد توصیه می شود. و هنگامی که به توسعه برنامه های تلفن همراه می رسیم ، دو تا از محبوب ترین فریمورک های منبع باز وجود دارد Flutter و React Native. واقعاً ارزش دارد که همه مبتدیان یکی از این دو چارچوب را برای ایجاد یک حرفه موفق در زمینه توسعه برنامه موبایل یاد بگیرند. با در نظر داشتن این نکته ، در مورد Flutter به 5 دلیل اشاره میکنیم.

دلایل یادگیری فلاتر

1. افزایش تقاضا برای برنامه نویسان Flutter

تقاضای برنامه نویسان Flutter روز به روز در بازار کار افزایش می یابد زیرا تقریباً همه به سمت توسعه برنامه های بومی که Flutter بسیار به آن مرتبط است ، می روند. حتی بسیاری از توسعه دهندگان باتجربه که سالها در حوزه توسعه هستند ، Flutter را بیشتر ترجیح می دهند.

2. جامعه بزرگتر

فکر کنید در خطای برنامه نویسی گیر کرده اید و هیچ کس در نزدیکی شما نیست تا اشتباه را راهنمایی کند. بنابراین ، به عنوان یک توسعه دهنده چه کاری انجام می دهید؟ درست است ، شما خطای خود را در Google یا در یک مرورگر جستجو می کنید و یک مشکل مشابه با راه حل پیدا خواهید کرد. و اینجاست که نقش جامعه بزرگتر Flutter ظاهر می شود! جامعه توسعه دهندگان Flutter در چند سال گذشته در انجمن های مختلف QA مانند Stack Overflow و غیره رشد چشمگیری داشته است.

3. مستندات بهتر

در واقع ، مستندات کاملاً آماده برای هر چارچوب یا زبانی برای ایجاد جایگاه خوب در بازار بسیار ضروری است و Flutter دارای اسنادی عالی و کاملاً سازمان یافته است که در آن می توانید به راحتی علائم و سایر مفاهیم مورد نیاز را با جزئیات فرا بگیرید. همچنین ، چون Flutter شامل بسیاری از کتابخانه ها و ابزارک ها است و شما می توانید همه این موارد را به راحتی در اسناد پیدا کنید.

4. توسعه سریع

فلاتر از روند توسعه سریع پشتیبانی می کند و باعث صرفه جویی در وقت زیادی برای توسعه دهندگان می شود. در مرحله اول ، با کمک ابزارک های مختلف غنی سازی ، می توانید به راحتی یک طراحی خلاقانه UI / UX برای برنامه های خود ایجاد کنید. همچنین ، با استفاده از Flutter به راحتی می توانید همه تغییرات را اعمال کرده و اشکالات را فوراً برطرف کنید. علاوه بر این ، با Flutter ، زمان کمتری برای آزمایش و استقرار برنامه لازم است.

5. آسان برای یادگیری

یادگیری فلاتر نسبتاً راحت تر است و اگر قبلاً JAVA را کار کرده باشید ، فرمان دادن به Flutter برای شما راحت تر و راحت تر می شود. همچنین ، چون Flutter از زبان برنامه نویسی Dart استفاده می کند ، شما باید مهارت کافی در این زبان داشته باشید.

برخی از برنامه های مشهور ساخته شده با Flutter عبارتند از: Reflectly ، Realtor.com ، Google ads و بسیاری دیگر. با توجه به تقاضا و محبوبیت سریع Flutter ، می توان فرض کرد که Flutter در دامنه توسعه برنامه های تلفن همراه تسلط خواهد داشت و همچنین باید شک شما را برطرف کند که چرا Flutter در سال های آینده بهتر است یاد بگیرید.

 

 

منبع

 

آرین

آرین هستم عاشق تولید محتوا

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید