طراحی سایت با لاراول

طراحی سایت با لاراول

"لاراول یکی از محبوب ترین فریم ورک های منبع باز برای توسعه وب سایت است. این یک ابزار قدرتمند است که نیازهای خاص را برآورده می کند و برای ساخت یک CMS یا برنامه وب استثنایی استفاده می شود. لاراول برای ایجاد وب سایت هایی با الگوهای MVC (مدل-مشاهده-کنترل کننده) استفاده می شود. توسعه وب سایت لاراول با صرفه جویی در وقت و تلاش ، اکثر کارهای پروژه را ساده می کند. توسعه دهندگان وب دلایلی را که چرا شما باید فریم ورک Laravel را برای توسعه وب انتخاب کنید ، برجسته کردند."

چه چیزی لاراول را به بهترین راه حل برای توسعه وب تبدیل می کند؟
فریم ورک لاراول یک منبع باز است
لاراول یک فریم ورک منبع باز است. ساخت وب سایت های بزرگ و پیچیده را با سهولت و بدون هزینه امکان پذیر می کند. تمام آنچه برای شروع به کار نیاز دارید ویرایشگر متن و PHP است.

 

لاراول بارهای سریع را ارائه می دهد
ادغام با backend caching یکی از اقدامات اصلی در جهت بهبود عملکرد وب سایت است. زمان بارگذاری سریعتر می تواند منجر به تسریع درآمد شود.

 

فریم ورک لاراول دارای استانداردهای بسیار بالایی است
لاراول امنیت بالای وب سایت شما را تضمین می کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که از اجزای مناسب فریم ورک استفاده کنید. لاراول دارای ویژگی های امنیتی داخلی از جمله سیستم احراز هویت خاص خود و محافظت در برابر برنامه نویسی Cross-site (XSS) ، جعل درخواست Cross-site (CSRF) و تزریق SQL است.

 

هزینه ایجاد وب سایت لاراول
لاراول یک فریم ورک منبع باز است. بدون هیچ هزینه ای می توانید یک وب سایت با لاراول ایجاد کنید. با این حال ، اگر با برنامه نویسی آشنا نیستید ، استخدام تیم توسعه وب لاراول همیشه ارزان تر از سایر افراد است. استفاده از لاراول بسیار راحت تر از سایر فریم ورک ها یا CMS است ، به همین دلیل توسعه لاراول با قیمت کمتری در دسترس است.

زمان ساخت یک وب سایت لاراول است
توسعه وب سایتی در لاراول طولی نمی کشد. این یک راه حل برای پروژه های کوچک و متوسط است ، در حالی که استفاده از لاراول راحت تر از CMS دروپال یا هر برنامه دیگری است. با این حال ، اگر یک پروژه پیچیده بزرگ دارید ، بهتر است CMS را انتخاب کنید تا یک چارچوب ، در حالی که لاراول فاقد مقیاس پذیری و عملکرد چنین سیستم عامل هایی است.

 

طرح لاراول
فریم ورک لاراول کتابخانه های زیادی را ارائه می دهد که می توانید برای شروع ساخت وب سایت از ابتدا استفاده کنید. ساخته شده در قالب ها ، تیغه و vue.js ، تقریباً برای هر راه حل طراحی فرصتی را می دهد.

 

مدل کاربر خارج از جعبه در Laravel Framework
پس از نصب ، لاراول یک مجموعه کامل از ابزارهای خارج از جعبه را در اختیار شما قرار می دهد. در میان آنها:

  1. کنترل کننده ها و مهاجرت ها
  2. یک سیستم ثبت نام و ورود کاربر کاملاً فعال
  3. "رمز فراموش شده"
  4. مدل کاربر premade به شما امکان می دهد پروژه های خود را به سرعت اجرا کنید.

 

فریم ورک لاراول مستندات کاملی را ارائه می دهد
تیلور اوتول ، بنیانگذار و توسعه دهنده اصلی لاراول ، مستندات فریم ورک را خودش نوشته است. تمام مراحل به گونه ای توصیف و سازماندهی می شوند که برنامه نویسان آن را درک کنند.

 

لاراول پشتیبانی کاربر را ارائه می دهد
لاراول توسط Laracasts پشتیبانی می شود. Laracasts مجموعه ای از آموزش های ویدئویی رایگان و پولی در مورد نحوه استفاده از لاراول است. کیفیت تولید بالا است ، و درس ها مفید هستند.

 

ادغام سرویس نامه در لاراول
فکر کردن در مورد یک برنامه وب بدون سرویس پستی دشوار است. لاراول درایورها را برای عملکرد نامه فراهم می کند ، به یک برنامه اجازه می دهد نامه ها را از طریق یک سرویس محلی یا ابری ارسال کند. علاوه بر این ، لاراول پشتیبانی از ارسال اعلان ها از طریق انواع کانال های تحویل را فراهم می کند.

 

آزمایش ساده لاراول
آزمایش برای اطمینان از موفقیت یک وب سایت حیاتی است. لاراول امکان تست سطح سطح را فراهم می کند. این چارچوب برای اطمینان از پایداری و عملکرد سیستم عامل قبل از راه اندازی ، آزمایش های زیادی را نیز انجام خواهد داد.

 

پشتیبانی از محصولات و بسته های پلت فرم لاراول
تعدادی از محصولات وجود دارد که همراه با لاراول در یک مجموعه خدمات بسیار قدرتمند ترکیب می شوند. اینها محصولاتی هستند که به شما کمک می کنند ، از محیط محلی (Homestead) تا استقرار (Forge، Envoyer) به روش های مختلف.

 

مهاجرت برای پایگاه داده توسط لاراول
مهاجرت یکی از اصلی ترین ویژگی های ارائه شده توسط لاراول است. مهاجرت به شما امکان می دهد ساختار پایگاه داده وب سایت را بدون ایجاد دوباره آن حفظ کنید. Migrations همچنین به شما امکان می دهد جدیدترین تغییرات ایجاد شده در Database را پس بگیرید.

 

فریم ورک لاراول را برای توسعه وب انتخاب کنید
انتخاب لاراول ایجاد سکوی دیجیتال را ساده تر می کند. توسعه وب سایت ترکیبی از منطق و خلاقیت است. چارچوب لاراول ابزاری مثر برای این اهداف است. این فرصت های زیادی را برای توسعه موفق وب سایت ارائه می دهد.

 

 

 

آرین

آرین هستم عاشق تولید محتوا

ارسال دیدگاه

برای ارسال دیدگاه ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید